CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, august 13, 2009

De siste dagene!

For noen dager siden fant jeg ut at jeg ikke lengre orket å ha det store stereoanlegget inne på soverommet mer. Det dekket hele kommoden, i tillegg til at det ikke var noe pent å se på. Jeg kan vel si at jeg er avhengig av musikk og radio, så det er noe jeg må ha i alle rom. Jeg fikk derfor Bjørnar til å flytte Tivoli IYIYI inn på soverommet, og vips så fikk jeg plass til både et bilde og en vase, i tillegg til at jeg skal flytte inn smykketreet mitt. I stua ordnet vi radiosignaler ved at Bjørnar gikk på Expert å kjøpte en antenneledning til å putte i TV'en, og gud så deilig det er å ha en radio som overhodet ikke skurrer! På badet har vi fortsatt Tivoli Pal, så der er det ikke gjort noen forandringer.

Kommoden på soverommet.

Jeg fikk også mer plass til pynt på TV-benken da vi flyttet bort IY'en, og ludde ligger så fint på puffen!

Her er bildene vi malte før sommeren. Fant ut at jeg måtte få hengt de opp før Miriam kom på besøk igår.

Vi kosa oss i byen med shopping og deilig lunsj på Fridays. Det var fint vær hele dagen, og mye liv i gatene med alle scottene som skulle se landskampen senere på kvelden. Jeg fikk også bursdagsgave av Miriam, fire Rosendahl kaffeglass, så nå har jeg tolv! :D Tusen takk vennen:)

4 kommentarer:

Kine sa...

Ser ut til at du har hatt en flott sommer! =) Har bare vert borte i 1,5 uke.. men føles MYE lengre!! =/ Kommer innlegg hos meg også snart.. må bare få summet meg litt og tenke over hvor i alle dager jeg skal starte =P hehe

Iselin sa...

Du har d så fint i leiligheten! Mesunne deg for stilen din:)

Susanne sa...

åh, dagene flyr! men d e deilig å ver hjemma igjen?:)
glede meg te ferieinnlegget ditt!:)

tusen takk iselin:) du e så søde! <3

Kine sa...

det e litt godt å ver hjemma ja, men e vanvittig travelt og!!! =/ E så mye som ska jørs og fiksas klart før skolestart og jobb =/ Innlegg komme snaaaaart ;) hehe må bare få roa propellen litt =P