CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag, august 22, 2009

Confessions of a chef

Vel, igår var tredje gangen jeg spiste på Bølgen denne uken. Vi har rett og slett ikke orket å lage mat! I tillegg er det jo superhyggelig å spise der nede ,da vi alltid får supergod service, og masse oppmerksomhet! Også er det jo så deilig å slippe å lage mat selv, og ikke minst rydde etterpå! Igår hadde jeg liveche kylling med mandelpotetpure, cherrytomater og herlig saus, og selvfølgelig sjokoladebrownie med hjemmelaget jordbærsorbet til dessert. Bjørnar hadde kveite til forrett, og and til hovedrett, mens Minken hadde kveite til hovedrett, og oster til dessert. Mmmm! Jeg elsker disse kveldene! Det hender forresten skjeldent at vi går tomhendte fra Bølgen&Moi. Med oss hjem har vi liksågodt hele staben!

Minken, Gunn, Jonas, Bjørnar og Magnus <3


Minken og Gunn :)

Magnus og Bjørnar

Wilson og Jonas

Bjørnar og meg
Nå skal Bjørnar på jobb, jeg har fri idag, og skal rydde opp litt fra igår kveld. Etterpå skal jeg på shopping med Therese. Og hvem vet, kanskje det blir lunsj på Bølgen???? :D

1 kommentarer:

Anonym sa...

Du har det godt du Susanne!!!