CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, august 30, 2009

Award

Jeg har fått min første award og er blitt utfordret av Husmor-Dronninga, en koselig blogg jeg tilfeldigvis dumpet innom forleden dag.

Utfordringen var altså å fortelle 10 ting om meg selv. Dette er noe jeg syntes var litt vanskelig, da jeg ikke helt vet hva som kan være interessant å vite for dere som leser bloggen min... Men her kommer de altså...

1. Røykelukt er det verste jeg vet!
2. Jeg er utrolig utålmodig
3. Jeg hater å kjøre bil. (Har aldri kjørt selv i Oslo, og pleier å si at lappen min bare er gyldig i Sandnes)
4. Jeg får somregel alltid viljen min
5. Jeg har verdens beste lillesøster
6. Jeg ønsker meg en hund som skal hete Gucci
7. Jeg har lettmotorsykkellappen (til tross for at jeg hater å kjøre)
8. Jeg kjøper alltid det jeg har lyst på
9. Jeg hater å bli tatt på leggene mine av andre
10. Jeg er utrolig nysgjerrig, og elsker å snoke på andres blogger!
Awarden og utfordringen sendes videre til
Håper dere tar den!

0 kommentarer: