CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, august 16, 2009

Pappa'n min er helt Konge!

Da jeg var ferdig på jobb fredags kveld kom pappa og Cecilie å hentet meg. Vi dro innom Therese med sykkelen hennes som pappa hadde med hjemmefra, så dro vi på Dolly på Torshov, hvor vi koset oss med god pizza (utrolig nok, siden Dolly pleier å være utrolig dårlige på pizza etter min mening). På lørdag jobbet jeg, og pappa skulle sykle Kongerittet. Da jeg var ferdig på jobb, kom Cecilie å hentet meg, å vi dro rett opp på Hellerudsletta for å se han komme i mål. Det pøsregnet, og det var maaaange som falt i siste bakken før mål.. Må si jeg var ganske urolig for den stive pappaen min...!

Cecilie var smart, å hadde med paraply!

Pappa kommer ned siste bakken, også kalt gjørmesklia!

En sliten mann, som endelig har fått cola!


Junior!

Da vi var i Spania i sommer forelsket jeg meg i denne bamsen siste kvelden. Butikken var selvfølgelig stengt, og jeg gjorde alt jeg kunne for å glemme den. Derfor ble jeg kjempeovverasket da Cecilie kom med gave til meg. En eske med forskjellige dyr på. Tanken slo meg ikke at det var denne bamsen engang! Jeg spøkte med at de hadde med gullfisker fra Sandnes, og må innrømme at jeg fikk en tåre i øyenkroken da jeg åpnet esken. Mamma og pappa var jo igjen en uke lengre enn oss, og de hadde bestemt at "denne bamsen måtte Susanne bare få". Den gikk selvfølgelig ikke i kofferten, så mamma har bært den fra leiligheten i spania, inn på flytoget, inn på slyet til Amsterdam, og videre hjem til norge. Det som er kult med den er at den likner på Diesel, den puster, og lager "hundesovelyder". Og ikke minst er den helt nydelig der den ligger! Hehe! Tusen takk!

1 kommentarer:

Kine sa...

Så sjønnt! Du har jo nesten rett og slett fått deg en hund ;) De virke geniale, ikkje mase de, ikkje jørr de fra seg inne, og ikkje minst, de trenge IKKJE tur!! =D hehe