CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, august 17, 2009

En lenge etterlengtet sykkel!

Endelig hadde Spinn på Storo igjen fått sykkelen Bjørnar ville ha på lager, så nå har vi vært å handlet. Godt påvirket av pappa, falt valget på en Gary Fisher Wahoo 2009 modell. Jeg synes faktisk at den er ganske så fin å se på, og siden jeg VET at Therese har fått seg ny sykkel her i Oslo, håper jeg at vi kan sykle noen turer sammen etterhvert (om Bjørnar lar meg låne sykkelen da...!)

5 kommentarer:

Maren sa...

Å fytti å han hermer:P

Maren sa...

Ops skrev først på feil innlegg^^

Therese sa...

Jaaaa:D

Miriam sa...

Kommer du på sykkel til meg??:D

Far sa...

Ja, jeg tror det er et bra valg. Så nå er det viktig at den blir brukt mye. Dere vet jo at det går ann å sykle selv om det er regnvær.