CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, august 25, 2009

Jeg elsker...

.....Lamper! Og det er helt utrolig at jeg ikke har kommet med et eget innlegg om lamper før nå! Jeg har jo tross alt jobbet i lampebutikken Lysmiljø, og det første jeg titter på hjemme hos folk (utenom på servise og bestikk, vinglass og annet kjøkkenutstyr), er jo selvfølgelig belysningen! Under kommer noen bilder av mine desidert favorittlamper. Legg merke til at det ikke er noen vegglamper/lampetter i samlingen, av den enkle grunn at jeg ikke er no særlig glad i det!

Louis Poulsen - PH 3/2 bordlampe i glass.

Kartell Bourgie bordlampe i pleksiglass/akryl.

Dette er hva man kaller en ordentlig prismekrone!

Som dere ser, liker jeg best de moderne prismekronene..

En enkel sort lampe, med lekre detaljer!


Min absolutte favoritt; Louis Poulsen - PH Kongle - JA TAKK!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hei Susanne :) Flerne av de lampene har jeg i butikken så det er bare å komme og kjøpe:) Kjekt du blogger litt om lamper, det liker jeg og Iselin også:) Klem fra de to i Lysmiljø.

Susanne sa...

sko gjerna hatt to av bordlampene på nattbordet ja!

Anonym sa...

Hei. lurer veldig på hvor man kan få ta i slike lamper ? jeg kunne ha tengt meg en av de to siste for å henge i trapp oppgangen. likte den i midten beste :)

mvh
Julianne

Susanne sa...

Flere av lampene kan kjøpes hos Lysmiljø, www.lysmiljoe.no :)