CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, august 25, 2009

Valgets kval!


Idag var dagen kommet, Bjørnar og jeg hadde tid til å gå sammen ned på Nordre Aker Bydelshus for å forhåndsstemme. Men hva i all verden skulle jeg stemme på?! Som førstegangsstemmende føler jeg ikke at noen av partiene har gitt meg noen god grunn til å stemme på akkurat dem, så det føltes nesten som om jeg bare satte et kryss, bare for å ha gjort det.. Menmen, det er ikke noe mer å tenke på, stemmen min ligger der, så får vi se hva som skjer!
(Det dummeste ville jo være å ikke avlegge stemme!)

2 kommentarer:

Far sa...

Flink pike!! håper du og Bjørnar stemte riktig da. Heldivis er det hemmelig valg, så ingen kan klage på den stemmen du har gitt.

Kine sa...

Så flinke! Ska og ned og forhåndsstemme i løpet av uka =) Er så mye styr og masse mennesker oppe på høyland på valgdagen, samt de har satt kirkevalget til samme klokkeslett, dato og sted.. hehe Og som Ole Petter sa, håper dere stemmte riktig! ;) hehe Men igjen, heldigvis er valget hemmelig! Har hatt utrolig mange ubehagelige diskusjoner anngående valget nå i sommer =/ For det meste med slekt på svigerfar sin side =P hehe