CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, august 19, 2009

God start på semesteret!

Idag har jeg hatt en litt dårlig dag, så blogger heller om gårsdagen:)
Etter forelesning gikk Miriam og jeg hjem til meg, hvor vi satt i solen på terrassen med hver vår kaffe mokka, det var herlig! Etterpå gikk vi ned på Bølgen&Moi å spiste lunsj. Miriam er så morsom, for hun må alltid bestille den maten jeg bestiller, sånn at hun ikke skal angre når den kommer på bordet. Hehe! Som dere ser på bildet (som jeg har stjålet fra bloggen til Miriam), hadde vi burger til lunsj. Til dessert hadde vi deilig sjokoladebrownie med bringebærsorbet til. Skulle ønske alle skoledager kunne ende slik! :)

2 kommentarer:

Kine sa...

Ah, ja det e en herlig måte og avslutta skoledagen på! Synn en blir fattig av å hålla på sånn =/

Miriam sa...

Jeg skulle også ønske vi kunne kost oss med god mat, etter skolen hver dag:D