CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, august 03, 2009

Preget av svenskene!

Idag har vi vært på IKEA. Endelig fikk jeg surret meg til å kjøpe Luddeskinnet, som jeg har hatt lyst på så lenge! Tenkte jeg skulle ha det på den brune Hødnebø-puffen i stua, eventuelt kjøpe et til når det nærmer seg vinteren, å ha et på hver side av sengen. Jeg fikk også suplert litt på oppbevaringsboksene mine, disse til å ha sukker, og mel i.

Og disse til salt, melis og sjokoladepulveret vi bruker i kaffe mocca'en.

Ellers er jeg ikke så veldig begeistret for tingene på IKEA. Føler at absolutt alle andre har alle tingene derfra, så jeg prøver å styre unna. Hehe!
På hjemveien stoppet vi innom Sandvika Storsenter. Det var det i likhet med IKEA stappfullt med folk (det pøsregner ute!). Vi bare ruslet litt rundt, før vi dro hjem. Nå ligger vi i hver vår ende av sofaen. Vi har kjøpt kjøtt til å kverne, for å lage kjøttkaker, men kjenner at det får bli imorgen. Da har jeg senvakt, så rekker det før jobb!

1 kommentarer:

Miriam sa...

IKEA er gøy:P Men enda morsomere å bytte ut IKEA ting med fiiine ting:)