CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, august 30, 2009

Helga som ikke ble som planlagt, og nye blomster!

På fredag skulle Bjørnar og jeg ha alenekveld med god mat etter jeg var ferdig på jobb klokken 9. Vi har sett lite til hverandre de siste ukene, så denne kvelden var sårt etterlengtet! Men sånn ble det selvfølgelig ikke! Kvelden endte med besøk av Minken, Gunn, Sindre, Jonas og Haakon. Stemningen var god, men det fuktige besøket spolerte videre min plan om å "være effektiv" før jobb på lørdag. Jeg var dårlig som aldri før, og sto ikke opp før jeg absolutt måtte! Det er så typisk meg..! Ryddet og vasket har jeg imidlertid fått gjort idag. Vi har også vært på Plantasjen å kjøpt nye høstblomster til utepotta (JA, jeg vet at fortsatt er august, men føles som det er langt ute på høsten allerede!). Nå er det søndagsmiddag på gang. Hjemmelagte kjøttkaker, poteter, kjøttkakesaus, mais, brokkoli og rødbeter. Nam!

0 kommentarer: