CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, august 23, 2009

Sykkeltur

Da Bjørnar gikk på jobb klokken 11 idag tidlig, ringte jeg Therese og inviterte henne med på sykkeltur. Vi syklet en god runde, fra Nydalen, til Tåsen, ned til Ullevål sykehus, via Bjølsen og tilbake til Nydalen. vi hadde bestemt oss for å avslutte turen på ikke ringere enn Bølgen, og med vår flaks var det akkurat et ledig bord på uteserveringen. Vi satt å kosa oss en stund, før Minken kom, og vi bestillte mat. Sunne som vi er, ble det Club Sandwich. Masse salat, egg, og kylling, og ingen dressing for min del. Nå kom jeg akkurat inn dørene. Har tatt meg en lang dusj, og venter på at gutten min skal komme hjem fra jobb! :D Ikveld skal vi bare slappe av, og kose oss sammen, vi har sett så lite til hverandre den siste tiden.. Og ja, for dere som lurte; det er min femte gang på bølgen denne uka...!

PS, bildet er hentet fra Google!

0 kommentarer: