CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag, juli 25, 2009

Livet som gressenke!


Jeg lever travle dager som gressenke, eller, jeg jobber stort sett. Føler at sist sommer var mye roligere på jobb, for de tre siste dagene har ting gått i ett sett! Det er selvfølgelig utrolig deilig, for timene flyr avgårde. Likevel merkes det jo i kroppen når man kommer hjem. Så ikveld har jeg bestemt meg for å låse meg inne i leiligheten, lage god mat, og bare synke ned i sofaen. Helt alene! Og gjett om jeg skal nyte stillheten! Jeg skal ikke vaske tøy, tv'en skal være avslått, det samme skal pc'en. Jeg skal rett og slett begynne å lese en bok! Boken Til odel og eie fikk jeg av Cecilie for nøyaktig ett år siden, så det er vel på tide å lese den nå..! Hehe!
Vel, det får være alt for idag! God helg alle søte lesere!

1 kommentarer:

Miriam sa...

Var boka bra?:D