CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, september 07, 2008

Emily&Susanne goes brown!

Da var det noen dager siden sist jeg skrev her, og MYE har skjedd siden da! På fredag farget Emily og jeg håret brunt. Vi var jo begge superblonde fra før, så etter 6 timer hos frisøren var vi totalt forandret på håret, både frisyremessig, og fargemessig! Men det ble bra da, det er vi enige om.




Jeg rakk akkurat å komme hjem fra frisøren, før mamma, pappa og Cecilie kom, og vi hadde en hyggelig kveld med herlig biff stroganoff. Det var koselig å endelig se de igjen!

På lørdag var det igjen klart for harrytur, og vi dro tiidlig, for å kose oss i Strømstad, men når vi kom frem pøsregnet det, så vi var bare en kjapp tur innom systembolaget før vi dro opp til Svinesund. Hehe! Familien Aareskjold på sitt beste!
På vei tilbake til Oslo var vi en tur innom Lysthuset i Moss, hvor vi spiste lunsj.

Kvelden tilbragte vi på Hard Rock. Igjen serverte de herlig mat, og stemningen var god! Jeg elsker å spise ute!

Søndag morgen dro de hjem, og jeg ryddet litt, før jeg dro ned til Emily, sammen med Pernille. Der jobbet vi med en innleveringsoppgave i jus, og var på PastaBasta hvor vi spiste lunsj. Nå er jeg hjemme igjen, og er egentlig ganske sliten.
Ikveld skal Bjørnar og jeg se Mannen som elsket Yngve, siden den har fått så bra kritikk. Men først av alt, skal jeg hvile litt!


0 kommentarer: