CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, september 23, 2008

Gave! Jeg liker gaver!

Idag fikk jeg en utrolig hyggelig SMS fra sjefen min, Solveig. Hun skrev det at hvis jeg hadde tid iløpet av dagen, kunne jeg komme opp i butikken, å få en liten overraskelse. Det gjorde jeg selvfølgelig, og jeg skal si dere, overraskelsen var ikke akkurat liten!

Hun ga meg en Kitch'n pose, og den var fyllt med varer fra Iittala.
Jeg ble kjempeglad! Jeg fikk 7 frokostskåler, 6 litt mindre skåler og 5 krus i serien Origo. Nå har jeg hatt de i oppvaskmaskinen, og lurer på om vi skal ha suppe til middag. Hehe!



Om en halvtime skal jeg opp på Storo igjen. Tora, hun som jobber kveld idag, følte seg ikke helt i form, så jeg skal jobbe for henne fra 19.00 til 21.00. Ganske greit egentlig, for da kommer jeg hjem til ferdig middag! Det blir nok ikke suppe. Bjørnar skal være med meg opp på Storo, å kjøpe kylling. Så da blir det godt!

Nå må jeg nesten gå å stelle meg litt!
Ha en fin kveld alle sammen!

Klem

0 kommentarer: