CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, september 19, 2008

Fredag igjen!

Ukene går så altfor fort, føler nettopp at det var helg, og nå er det jammen meg helg igjen!
Igår hadde jeg middagsbesøk av Emily og Pernille. Vi laget herlige ovnsbakte poteter med provencekrydder, biffkjøtt med stekt paprika og fløtesaus, og salat. Vi hadde en utrolig fin kveld, med god vin, og søte drinker.
Bjørnar var på finanscafé, og etterpå dro de på vors i Holmenkollen. Når han var hjemme, det aner jeg ikke, for da sov jeg som en stein!
Var på jusseminar klokken 8 idag tidlig, og har egentlig vært ganske effektiv resten av dagen også. Jeg har rydder i klesskapet mitt, vasket klær, handlet middag, og vært på Storo. Jeg har kjøpt meg Peugeot vinåpner, en julegave, og flere strømpebukser. Hehe! Eneste jeg sliter med nå, er å finne ut hva jeg skal kjøpte i bursdagsgave til Bjørnar, som har bursdag om 8 dager!

Nå er jeg hjemme igjen, og er egentlig ganske sliten. Bjørnar er på jobb han, og når han kommer hjem venter det hjemmelaget biff stroganoff med potetmos a-la-susanne på ham. Hehe!



Dette bildet er fra påskeferien, når vi var på Tenerife. Tenk at det er et halvt år siden!

3 kommentarer:

Anonym sa...

På onsdag fik jeg Gery Ficher'n herlig sykkel. Var 1 1/2 time på onsdag og 1 1/2 time i dag lørdag. Bare grusveier og litt tereng. Kjempekjekt. Ha en fin helg.

Susanne sa...

Hehe, så nå har du tre sykler som står å tar opp plass?:P
Jaja, bare du koser deg! Henger Onkel Øyvind med eller?

Anonym sa...

Ja, Øyvind er med så sant han har tid. Men da blir det landevei. Han kan ikke sykle tereng med sin sykkel. Så når jeg sykler Gery Fisher og tereng så er jeg alene. Har foresten hatt en to timers tur i dag søndag morgen. Var hjemme rundt kl. 11.00