CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, september 28, 2008

MarioKart -En sikker vinner!

Denne helgen har det skjedd mye!
På fredag kom Randi og Stig på besøk, og vi var som sagt en tur på IKEA. Til en forandring kjøpte jeg nesten ingenting der! Der var rett og slett ingenting som fristet! Det er helt utrolig, og helt sant! Jeg vet ikke om det er fordi jeg er fornøyd med sånn vi har det hjemme, eller om det er fordi IKEA rett og slett ikke har noe fint lengre.. Jeg klarer liksom ikke helt å bestemme meg. Hehe!
Når vi kom hjem laget Bjørnar herlig biff stroganoff, og vi hadde laget gelé, som vi hadde til dessert. Jeg hadde nesten glemt hvor godt det var, men heldigvis hadde vi laget nok, så jeg fikk gelé både igår og idag også. Hehe!

Igår ble Bjørnar 21 år, og vi startet dagen med bursdagsfrokost hjemme i leiligheten. På bordet var det mye godt å velge mellom, telysene var tent, og vi hadde det veldig koselig! Bjørnar var selvfølgelig mest opptatt av gavene sine. Han fikk et nytt spill til Nintendo Wii (MarioKart Wii med rattkontroll), penger, to par sko, en sort strikkegenser, og en sort Bergans dunjakke. Så nå matcher vi hverandre! Hehe!



Dagen tilbragte vi i byen, og ettermiddagen ble brukt til å spille nintendo, og sjekke lotto/tipping og V75. Bjørnar og Randi tok helt av på MarioKart, og Stig og jeg bare satt å lo! De ble helt revet med! Det er noe med det der at eple ikke faller langt fra stammen.. Hehe! Ellers vant Bjørnar 600 kr på V75! Så det var jo en liten ekstra bursdagsgave!
Vi var også ute å spiste om kvelden. Vi tok først et par øl på Olivia på Aker Brygge, før vi skulle spise på Jensens biffhus, men der var det fult, så vi gikk opp på Egon på Karl Johan istedet. Etterpå var vi en tur på Tre Brødre, før Randi og bursdagsbarnet insisterte på å dra hjem å spille nintendo igjen!

Idag skal vi bare rydde, vaske og slappe av. Det tar jammen på å ha besøk!
Håper at alle har hatt en like fin helg som oss!

Bjørnar takker forresten for alle bursdagshilsener, og gaver!

Kos og klem fra studentene!

2 kommentarer:

Maren sa...

Mario kart var fra meg:( du har glemt å skrive det:(

Susanne sa...

Jeg har jo ikke skrevet hvem noen av gavene er fra?:P