CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, september 18, 2008

Min fremtidige hund!



Dette er min fremtidige hund, Gucci. Han står høyt på ønskelisten, men vi har bestemt oss for å vente, siden både Bjørnar og jeg er mye borte. Et annet hinder med å ha hund er at man ikke bare kan reise bort når man ønsker det. Man er avhengig av å ha noen til å passe den, eller plassere den bort på kennel, noe jeg har hørt at ikke er så veldig lett her i Oslo. Hadde vi bodd i Riøsr eller Sandnes hadde det nok vært mye lettere å plassert den bort, men nå gjør vi ikke det.. Derfor må han vente! (jeg må forresten også begynne å like dyr før vi kan få den.. Hehe!)

9 kommentarer:

Anonym sa...

susanne, du kan like gjerne kjøpe den en rotte. ser jo ikke forskjell omtrent...=)

klem Em

Anonym sa...

*kjøpe deG en rotte, hihi

Susanne sa...

du er bare misunnelig fordi jeg fant den først du!!!!!!!!

gleder meg til ikveld snupp<3

Anonym sa...

jeg har ombestemt meg, den ser ikke ut som en rotte, men en flaggermus på fire ben.....hehe

gleder meg til i kveld jeg også!

Susanne sa...

du er slem du emily! :'(

Ole-Petter sa...

Ja, det kan jo være vanskelig å kalle dette lille "rattskinnet" for en hund.

Susanne sa...

Pappa da! Av alle i verden, så forventer jeg at DU skal ta mitt parti!

Anonym sa...

Jada, enig. Det er en fin liten hund. sikkert ikke værdens raskeste men sikkert koselig den.

Susanne sa...

Jojo, det er verdens kjappeste hund. Den er kjempevill liksom! Og veldig leken!