CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, september 21, 2008

Perfekt søndag!

Idag sov vi jammen meg lenge! Jeg bråvåknet klokken 12, og nærmest spente Bjørnar ut av sengen! Han skulle jo begynne på jobb klokken ett! Merket at jeg ble litt stresset da, ja. Hehe! Vi fikk stelt oss, og når Bjørnar gikk på jobb, møtte jeg Therese. Vi gikk en tur i Vigelandsparken, før vi dro ned på Aker Brygge. Rundturen vår avsluttet vi på Bølgen&Moi med vin og verdens beste brownie!
Koselig søndag med jenta mi!

Nå skal jeg lese litt jus, sånn at jeg er forberedt til morgendagens forelesning!

4 kommentarer:

Tante Jani sa...

Regner med det var en dyktig servitør på Bølgen & Moi, som kunne anbefale en vin som passet til brownies ???

Susanne sa...

hehe! det stemmer :)
vi valgte vin før vi fant ut at vi ville ha brownies, men det gikk fint! Brownien der er jo så god, vet du :)

kommer du til oslo snart?

Tante Jani sa...

Ja det hadde jo smakt godt med brownies igjen, det er jo en stund siden sist ;-)

therese sa...

Hihi:)