CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, september 14, 2008

Søndagsmodus!

Idag er jeg i ordentlig søndagshumør. Har jobbet både torsdag, fredag og lørdag, og skal jobbe imorgen også. Er egentlig ikke i humør til det.. Hehe! Sliten og har nok å gjøre på skolen..

Etter frokost fant vi ut at vi skulle gå en tur på plantasjen. Der kjøpte vi lecakuler, blomsterjord, og blomster, så nå har Bjørnar plantet kjempefint ute i den tomme potten på terrassen. Det gjorde seg med litt farger der, nå som det er så trist vær ute!



Nå skal vi se reprisen av Jakten på Kjærligheten, jeg synes det er så koselig!
Etterpå skal vi lage middag, biff, sursøt saus og ris. Namminam!
Ellers håper jeg at alle har hatt en fin helg:)

Klem fra blomsterBjørnar og Susanne!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det så fint ut på bilde med de nye blomstene. Nå må dere også være flinke til å vanne dem slik at de ikke tørker ut og dør. Hilsen far.

Susanne sa...

Jeg vanner de hver dag, så det er ikke fare for at de ikke får nok vann! Hehe! Det er bra at du passer på meg pappa!

Anonym sa...

Men husk at slike planter ikke tåler frost. Så når det blir kalt må du passe at de ikke fryser.

Susanne sa...

Joo! De sa på Plantasjen at de kunne stå både inne og ute, så da må de jo tåle det??
Tenk om jeg hadde plantet de i hagen min, skulle jeg spadd de opp hver gang det ble kaldt da?