CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, september 16, 2008

Kjærestedag!

Idag når vi var ferdige på skolen dro Bjørnar og jeg til byen. Vi shoppet og koset oss, og jeg fikk kjøpt litt bursdagsgave til ham. Jeg hater å kjøpe bursdagsgaver til folk, om jeg ikke på forhånd vet hva jeg skal kjøpe.. Etter noen timer i byen endte vi opp på Dolly, og for første gang på lenge var det helt okey service.. Utrolig!

Nå har vi kommet hjem, og skal kose oss med Greys Anatomy. Er ikke så mye vi ser til hverandre for tiden, så den tiden vi faktisk ha må utnyttes godt!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Håper det smakte. Cecilie og jeg hadde pizza fra Pizzabakeren. Hun jobbet til kl. 20.00 og mor var på middag med Solakonferansen. Mens vi spiste så vi på bonderomantikk.

Susanne sa...

Bonderomantikk er matcho pappa;)
Vi hadde en veldig fin dag!
Får du hentet den nye sykkelen idag?

Tante Jani sa...

Du klarer på tross av dårlig erfaring, ikke holde deg borte fra Dolly ?

Susanne sa...

Ja, jeg passet på å sjekke at det ikke var de samme som var på jobb. Hehe! Neida!
Men servisen var faktisk helt okei denne gangen, verken mer eller mindre. Og vi var så sultne etter å ha vært nesten en time på Zara.. Hehe!

Tante Jani sa...

Tenker nok de har begynt å skjerpe seg når det kommer kresne kunder fra Sandnes !!!!!

Susanne sa...

De burde egentlig skjerpe seg for å beholde alle kunder:P