CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, desember 10, 2008

10. luke i Susannes Julekalender

Kalenderen inneholdt idag, 10. desember:


Bjørnar: 2 stk Samsonite navneskilt til koffert
Susanne: 2 stk lange fine hvite stearinlys


Vel, idag er det kanskje på tide å skrive litt mer enn hva som skjulte seg i pakkekalenderen.
Den siste tiden har jeg vært veldig opptatt med eksamener, og jobb. Jeg leser stort sett hver eneste dag, når jeg ikke jobber, og de dagene jeg jobber, er det så mye å gjøre at jeg er helt skutt når jeg kommer hjem. Imorgen har jeg eksamen i årsregnskap og skatt. Gruer meg litt til den, for det har tidligere vært mye dårlige karakterer, og et veldig lavt gjennomsnitt, noe som betyr at den må være veldig vanskelig! Men, det er ingen vei unna, og jeg har sammen med Emily forberedt meg godt synes jeg.


Nå ligger jeg litt på sofaen, har lest siden klokken 8, så måtte ha en liten pause. Jeg hører på julemusikk, mens Bjørnar er på badet. Han skal på jobb klokken 3. Heldiggrisen er ferdig med alle eksamenene sine, og har juleferie fra skolen. Men som dere kanskje kan tenke dere, har de nok å gjøre på jobb, nå i disse julebord-tidene.
Vel, det var alt jeg hadde på hjertet for idag, og pausen må ikke bli altfor lang!


Dere får ha en riktig fin dag videre, og kose dere med alt førjulstiden har å by på!


Kos og klem fra Susanne

1 kommentarer:

Caroline sa...

Lykke til med alle eksamene Susanne:)