CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag, desember 27, 2008

Juleoppsummering

Endelig har julen roet seg litt. Fra vi kom hjem fra Oslo, og frem til idag, har det skjedd noe så og si hele tiden. Det er mange som skal besøkes, mye som skal kjøpes og ordnes, og ikke minst må man jo ha litt tid for seg selv.

Vi kom altså hjem fra Oslo mandag 22. desember. Når vi kom hjem var jeg litt sammen med Fredrik, før jeg møtte Therese og Maria for å gå på nattåpent på Kvadrat. Jeg skulle jammen ønske at det alltid var nattåpent! Vi surret rundt, uten å egentlig kjøpe en eneste julegave! Spiste på Pizzabakeren gjorde vi og, og kjøpte frisk smoothie til dessert! Vi har nemlig hørt at dessert hører julen til!
Lille juleaften tilbragte jeg med Cecilie. Vi var rundt forbi, på IKEA, på Lefdal, og på Kvadrat, før vi dro hjem for å spise deilig kinesik før vi pyntet juletreet. Det ble ekstra fint i år. Ikke nok med at treet i seg selv var fint, men all pynten var ny. Cecilie og jeg hadde nemlig kjøpt masse nytt på IKEA. Kulene går i blått og sølv, og stjernen er hvit, med glitter på. vi er kjempefornøyde!






Julemorgen hadde jeg som sagt besøk av Maria, Merete og Therese. Vi hadde alle fått julesokk, så etter grøten, koste vi oss Med Tre Nøtter til Askepott, og godteri. Det var utrolig koselig! Og dagen gikk utrolig fort! Plutselig var klokken halv 5, og gjestene begynte å komme. Vi var hjemme hos oss, Farmor, Farfar, Tante Jani, Onkel Øyvind, Tante Vigdis, Iselin, Haakon, mamma, pappa, Cecilie og jeg. Til middag hadde vi pinnekjøtt, som er det beste jeg vet! Og mamma overrasket alle, med to mandler i riskremen! Det var Cecilie og Iselin som fant dem. Hehe!
Videre pakket vi opp gaver, og alle fikk mye fint! Jeg fikk blant annet;

* Bestikk (Arne Jacobsen) fra Georg Jensen (nå har jeg til 12 personer)

* Serveringsskje til ris/poteter og sausøse i samme serie

*Klær

*Undertøy

* Skerf

* Elizabeth Arden håndkrem, lipgloss og dusjsåpe

* Penger

* Gavekort

* Dusjsåper, kremer og annet dilldall

* Øredobber

* Spisebrikker

* Pynt til leiligheten...
....Og mye mye mer! Har foresten ikke fått noe av Bjørnar enda, da jeg ikke har hatt tid til å ønske meg noe! Hehe! Derfor skal vi finne noe fint når han kommer hit imorgen eller på mandag:)


Diesel fikk også julegaver!


1. juledag hadde vi også gjester. Mormor og morfar var her på middag. Oksefilet, og fløtegratinerte poteter. Jeg kunne spist så utrolig mye, men var seriøst fortsatt mett etter middagen på juleaften! Hehe! Videre var planen at vi skulle på kaffe til Tante Jani, men mormor og morfar dro såpass sent, at det ble ikke noe av. Om kvelden var jeg oppe hos Therese en tur. Vi skulle egentlig se film, men hadde så mye å prate om, at det ble aldri noe av!


2. juledag, altså igår, sov jeg lenge. Og klokken 4 gikk vi ned til Onkel Øyvind, og Tante Vigdis. Vi var nemlig invitert på kalkun der. Og vet dere hva?? Det må være noe av det beste jeg vet! Namnam!!! Etter å ha vært der i noen timer, dro jeg opp til Therese. Maria kom også etterhvert. Igjen ble det til at vi bare satt å pratet, til langt på natt, og det kjente jeg at vi ikke burde ha gjort, da jeg skulle stå opp klokken 9 idag tidlig. Therese og jeg skulle nemlig på en liten handlerunde. Nina har bursdag idag, så vi måtte finne gave til henne. Hva det er, skal jeg ikke skrive her, da vi ikke skal gi den til henne før ikveld! *Hysjhysj* Der blir det altså party!
Velvel, det får være nok oppsummering for denne gang. Kan dessverre ikke legge inn noen bilder, fordi jeg bare bruker mamma og pappa sine pc'er. Kanskje det kommer noen etterhvert, om Bjørnar har med sin når han kommer bort.
Ha en fortsatt knall romjul dere!
Kos og klem!

0 kommentarer: