CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, desember 02, 2008

2. luke i Susannes Julekalender


Kalenderen inneholdt idag, 2 desember:

Bjørnar: 2 lilla kjøkkenkluter
Susanne: Flax skrapekalender OG sjokoladekalender


Det var jammen kjedelig å ikke kunne skrive noen nye innlegg her, så jeg har bestemt meg for å gjøre det like vel! Hvor lange de blir, vil nok variere. Men det er så mye fint å ta bilde av nå i desember, og jeg vil så gjerne vise dere:) Jeg kommer derfor til å fjerne julekalenderen, og heller prøve å lage et nytt innlegg hver dag:)


Idag har Bjørnar hatt eksamen, mens jeg har jobbet med mikroøkonomi. Etterpå dro vi en tur ut på Elkjøp Megastore, Hødnebø og Strømmen Storsenter.Nå har vi kommet hjem, og jeg rakk å rydde litt før vi slang oss ned i sofaen for å se The Julekalender, og Jul i Blåfjell. Det er så koselig! Selv om jeg egentlig skulle ønske at det var Amalies Jul som gikk i år.. (og neste år, og året etter der igjen!)Vel, etterpå skal vi lage middag. Idag blir det julegrøt, bare sånn for å komme ekstra godt i julestemning! Tja, dette var alt fra idag, nå skal jeg redigere litt:)

2 kommentarer:

Tante Jani sa...

Sååå kjekt at du vil skrive allikevel, det er så koselig å lese bloggen. Hadde savnet de daglige bloggene hvis du ikke skrev noe. Du vet, "dagen blir ikke helt den samme uten".... Ha en fin førjulstid og lykke til på eksamen. Klem fra tante Jani

Caroline sa...

Så søtt at dere gir kalendergaver til hverandre!:)