CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, desember 05, 2008

5. luke i Susannes Julekalender



Kalenderen inneholdt idag, 5. desember:

Bjørnar: Juleøl
Susanne: Rødt Gant håndkle (Som var ødelagt. Selvfølgelig var Gant butikken utsolgt, så jeg måtte bare få pengene tilbake, kjipt!)


Idag har jeg pyntet litt til jul, må nesten sette det frem alt nå, for vi er jo ikke i leiligheten mellom 21. desember og 4. januar:)
Bjørnar har dratt en tur ned til Risør (for å levere bilen), så jeg har god tid til å dulle og kose meg med julepyntingen ikveld:)


En liten smakebit kommer under:)















3 kommentarer:

Bjørnar sa...

Så flink du har vært:D

Unknown sa...

Gu så fint ....

Susanne sa...

Takk:)
Nå kan eg snart komma hjem å pynta for deg og mamma:) glede meg te me ska pynta juletreet! Sant me sko kjøpa litt nye pynt te d?:)