CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, desember 24, 2008

24. luke i Susannes Julekalender


Kalenderen inneholdt idag, 24. desember:

Bjørnar: Ritzenhoff ølglass
Susanne: 2 Georg Jensen lysestaker til kubbelys

Nå har jeg hatt besøk av Maria, Merete og Therese. Vi har spist julegrøt, med mandel i, og sett Tre Nøtter Til Askepott. Det var kjempekoselig!
Ellers koser jeg meg masse med lille Diesel, har pyntet juletreet, og ordnet julegaver med Cecilie, Maria og Therese.
Ikveld får vi besøk. På menyen står pinnekjøtt, det beste jeg vet! Hele familien blir samlet, Farmor, Farfar, Tante Jani, Onkel Øyvind, Vigdis, Iselin, Haakon, mamma, pappa, Cecilie og jeg. Det er dette som for meg er jul! Og det hjalp på julestemninga å skrive dette innlegget!

PS. Jeg savner deg Bjørnar! Kos deg i Risør, og hils alle!!

0 kommentarer: