CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, desember 15, 2008

15. luke i Susannes Julekalender


Kalendern inneholdt idag, 15. desember:

Bjørnar: Freia melkehjerter
Susanne: Interiørmagasinet Maison
.
Ellers har vi fått unnagjort en del julegaver idag, både fra oss, og på oppdrag fra andre. Er virkelig glad for at pappa kommer å henter meg med bil, for jeg har veeeldig mye jeg skal ha med meg hjem! Både julegaver, bunad, og selvfølgelig klær og toalettsaker. I tillegg skal jo Therese sitte på hjem, og Bjørnar skal sitte på ned til Risør, så bilen kommer til å bli FULL. Men det får gå!
Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til å dra hjem, feire jul, være sammen med gamle venner, og ikkeminst familie. Jeg har ikke vært hjemme siden i sommer, og har heller ikke kjørt bil siden da, så det kan jo bli spennende. Parkere på Kvadrat, midt i julerushet. Ja, det er nemlig det jeg skal! På mandag, etter å ha kjørt hjem fra Oslo, skal Therese og jeg på Kvadrat. Det er langåpent til 12, og vi føler at senteret bare roper på oss! Det må liksom være ment to bee at de legger langåpningen til dagen vi kommer hjem! Det er jeg sikker på! Vel, nå må jeg grave meg ned i lovsamlingen igjen. Har eksamen i jus på onsdag, OG på fredag.
Dere får ha en fortsatt fin kveld alle sammen.
Juleklem fra Susanne

0 kommentarer: