CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, desember 01, 2008

Julekalender


Da var endelig 1.desember kommet, og idag når vi våknet, og så ut av vinduet, dalte snøen ned. Det var utrolig koselig, og spesielt, for jeg er vandt til desember så og si uten snø!
I desember er det alltid mye å gjøre. Det er eksamenstid, man jobber somoftest en hel del, og man brukes utallige timer på julegaveshopping. Derfor har jeg bestemt meg for at det ikke kommer til å bli så mye blogging fremover, men at jeg heller skal fortelle dere hver dag hva Bjørnar og jeg har fått i julekalenderen:) Altså en julekalenderblogg! Hehe!


Vel, som sagt, som gjort! Den kommer i et nytt innlegg over dette :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin julestjerne dere har!!

Susanne sa...

Jepp, det har vi!

Herstal, som jeg kjøpte hos Øyvind ifjor:) Eneste negative med den er at den bare har en side, så den ser ikke fin ut utenifra. (men det har jo ikke noe å si for oss!)