CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, desember 12, 2008

12. luke i Susannes Julekalender

Kalenderen inneholdt idag, 12. desember:


Bjørnar: Garniere ansiktsmaske/rens/peeling
Susanne: Eva Trio Multi stekepanne, og 5 flaxlodd



Litt lite bilde, men det er iallefall denne:)


Nå har Bjørnar gått på jobb, og jeg er alene hjemme. Og smart som jeg er, fant jeg ut at jeg skulle bake lussekatter. De står nå å hever, og jeg benytter tiden på å blogge litt. Egentlig har jeg ikke så mye å si, annet enn at ikveld kommer Tora. Vi skal ha jentekveld, og kose oss med masse godt. Hun skal sove over, fordi vi begynner på jobb samtidig imorgen. Ellers har det ikke skjedd noe spennende idag. Jeg har hatt repitering i jus, så og si hele dagen. Nå gjenstår det bare to eksamener, så skal jeg hjeeeeeeeeeeeem!!!!!! Jippi!!!!

0 kommentarer: