CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, januar 06, 2009

Bjørnar fikk viljen sin

Jepp, Bjørnar fikk viljen sin, og vi har kjøpt ny TV. Den vi hadde fra før var 32", mens den nye er 42". Litt unødvendig spør du meg, dessuten tar den enda mer av 'pynteplassen' min på tv-benken. Velvel, jeg har jo bestemt det meste andre i leiligheten her, så det var vel på tide at han fikk noe også. Nå vil jeg at vi skal prøve å få til den gamle TV'en på soverommet, men Bjørnar tviler på at det går:( Noen som har noen tips?? Hihi!
Vel, nå må jeg avrunde her. Frustrerte Fruer begynner nemlig, og ikke engang Bjørnar kan gå glipp av det på den nye TV'en!!!
Før
Etter


3 kommentarer:

therese sa...

Du kan se på DVD på romme:D Du så har sex og singelliv boksen å alt:D

Susanne sa...

Guri! Du e smarte Therese!! :D:D:D

therese sa...

Någen ganger slår eg te vettdu:p