CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, januar 19, 2009

Vekket av brøytebilene

Yes, det er ingen hemmelighet at hele østlandet er dekket av snø, og idag ble jeg vekket tiiiidlig av at plassen foran soveromsvinduet vårt ble brøytet av en stooor brøytebil.
Jeg sto derfor opp, for å begynne å lese litt. Men det var klin umulig! Brøytebilen bråka så fælt, at lesingen var bare å gi opp. Istedet gikk jeg opp på StoroSenteret en tur. På torsdag kjøpte jeg meg nemlig to urtepotter fra Eva Solo. En grå, og en hvit. Jeg måtte ha en av hver, for å finne ut hvilken som passet best på kjøkkenbenken vår. Valget falt på den grå. Så idag var jeg oppe å byttet den hvite i en grå til.
Jeg skulle gjerne ha tatt bilde av de å lagt ut på bloggen, men nå har det seg sånn at det ikke er noen plante oppi. Jeg har derfor jukset litt; og funnet bilde på internett.


2 kommentarer:

Unknown sa...

Den var fin, gleder meg til vi får våre ..

Susanne sa...

Veldig:) vi har fått urter i våre nå. Rosmarin og mynte. Ble veldig bra!

God tur til syden imorgen!
Klem