CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, januar 05, 2009

Typisk meg!

Jepp, idag har vært en laaang dag!
Skolestart, med 6 timer på skolebenken.. Mye å sette seg inn i, og så langt virker det spennende. Vi hadde både selskapsrett, og avgiftsrett idag, og har 6 timer selskapsrett imorgen.. Begynner rett på ja!
Etter skolen gikk Bjørnar og jeg opp på Storo. Jeg hadde noen julegaver jeg skulle bytte, og Bjørnar så på ny TV til oss. På vei hjem gikk vi innom Pizza og Kinaexpressen, og kjøpte med oss mat, og etter middagen følte jeg mef fryktelig effektiv. Jeg begynte med å sette på en maskin med klær, før jeg gikk ut i stua å begynte å vaske der. Når jeg kom inn på badet med noe som skulle vaskes var det skum utover hele gulvet! Tror jeg var litt uheldig med vaskemiddelet gitt.. Hehe! Iallefall, håper det går bra, og satser på at det blir ekstra rent;)
Velvel, det var alt!


3 kommentarer:

therese sa...

hahahahaha! funny:p

Susanne sa...

Vel, d va iche så funny å vaska d opp ittepå:P

therese sa...

Nei, d kan eg forstå:p