CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag, januar 10, 2009

HappyFace!

Som bildene viser, så hadde vi en kjempefin tur til Sverige igår. Tora og jeg gjorde noen skikkelige kupp, mens Bjørnar møtte en kamerat fra Risør på båten, så de tilbragte overfarten i baren. Hehe!
Har forresten bestilt tur hjem til Sandnes nå. Farmor blir 80, og det skal feires! Gleder meg <3 id="BLOGGER_PHOTO_ID_5289750796392621170" style="DISPLAY: block; MARGIN: 0px auto 10px; WIDTH: 240px; CURSOR: hand; HEIGHT: 320px; TEXT-ALIGN: center" alt="" src="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhinksfKUNFHmgO8Kk402vZguuq2rr_V8LGkb76GmySzQiweEWOPOnRSC9TFLEQOPwOmcMyLwfSUaDWokeSqq5LE3hkjAKWUUJC9qaM4VtUl5mQvqzRs3L675dsYGbQCz4RTOaO__FlZZgY/s320/IMG_2941.JPG" border="0">
Tora er klar for Harrytur!
Tre forskjellige ansiktsuttrykk på dette bildet her. Bjørnar er blid og fornøyd, Tora er litt flau over å være harry, mens damen i gult sendte oss sinte blikk resten av turen...!

Hvem andre enn Tora trenger et eget brett for å bære brusen til bordet..?

Vi er vel litt harry vi og..?
Mystiske Tora!

Nå er Tora fornøyd ;)


4 kommentarer:

Unknown sa...

Hei Susanne

Koselig at du kommer hjem til farmor sin 80 års dag.
Ha ei forsatt fin helg:-))

Øyvind

Susanne sa...

Ja, jeg gleder meg!
Alt bra i butikken?

klem

Unknown sa...

Hei dette er farmor, Susi gullunge er altid velkommen i vårt hjem og jeg føler meg beæret at du vil komme i min 80 års dag. Vellkommen

Susanne sa...

Det er koselig å høre farmor!
Takk for at jeg alltid er velkommen hos dere, det gjør meg veldig glad! Gleder meg til å se dere igjen om bare 3 uker, i slik en hyggelig anledning!

Klem