CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, januar 26, 2009

Miriam og Susanne goes bananas!

Siden vi hadde fri fra skolen på fredag, og det ikke ble noen tur til Riga, avtalte Miriam og jeg at vi skulle finne på noe i helgen. Hun kom derfor oppover til Oslo på fredag formiddag. Vi dro en tur ut til Sandvika, og på IKEA. Vi shoppet, og koset oss hele dagen ,og om kvelden laget vi herlig mat. På lørdag fant vi ut at vi ville dra til Sverige. Som sagt som gjort. Det ble ikke mye handel der, men på båten fikk vi svidd av litt. Siden Miriam bor på Hof, ikke så langt unna Sandefjord, dro vi videre hjem til henne, hvor vi var til idag. Vi har koset oss kjempemye, og til tider følt at vi var på hyttetur på fjellet. Delvis fordi det var så mye snø, men også fordi strømmen ble borte, og vi fyret i peisen, hadde stearinlys og spilte Fantasi. Utrolig gøy!


Miriam retter GPS'en mot Strømstad!


Jepp, vi klarte ikke å komme oss ut av venstrefelstet!

Miriam vinner masse $$$$$ på spilleautomaten...


....Som hun forøvrig brukte like fort opp igjen:P

Jeg har også kjøpt!


Jepp, vi har kjøpt til sammen 9 parfymer....

Peiskos!


God stemning!



NAM! Vafler!



Til slutt måtte Miriam måke ut bilen for å få meg hjem!

2 kommentarer:

Cecilie sa...

Kooseligt dåå! :D
Eg og har di renseproduktene t lancome :D
den toneren ( den blå) e faaantastiske! :D

Susanne sa...

eg vett, eg såg ann når eg va hjemma;) åsså kosta d sette bare 199, så eg måtte bare kjøba d:P du sko våre me<3