CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, januar 29, 2009

Effektiv!

Idag var jeg på skolen fra 9 til 12. Når jeg kom hjem, møtte jeg Bjørnar i døren, og vi gikk opp på Storo for å handle middag. Vi tittet innom litt butikker, og jeg fant ut at det kunne være lurt at Bjørnar kjøpte morsdagsgave til moren sin idag, sånn at det var ordnet. Delvis fordi faren hans kommer innom med bil imorgen, så han får tatt den med ned til Risør, delvis fordi Bjørnar ikke hadde klart å finne en passende morsdagsgave, og jeg drar jo hjem morsdagshelgen.
Iallefall, jeg er kjempefornøyd med gaven! Men kan nok ikke røpe her hva det er:P

Når vi kom hjem følte jeg for å være enda mer effektiv. Så jeg begynte med å vaske alt bestikket, og skuffene på kjøkkenet. Videre fikk jeg hjelp av Bjørnar, og sammen vasket vi ALLE kjøkkenskapene, og kastet en hel masse som vi ikke bruker! Det var deilig! Dessverre ble det ikke bedre plass i skapene, men..

Nå har vi laget oss middag. Grillet kylling, som Bjørnar har rensket, hjemmelaget potetmos med muskat, og herlig salat! Kjempegodt, og veldig enkelt!
Vel, det får bli alt for idag. Vil bare slenge med på slutten at jeg GLEDER MEG TIL Å REISE HJEM PÅ TORSDAG!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Også vi gleder oss til at SUSI gullunge kommer en tur hjem til Sandnes. Velkommen skal du være!

Susanne sa...

Jeg kommer nok til lunsj hos dere på fredag. Det blir koselig!