CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, januar 18, 2009

Full Rulle!

Det hele startet på fredag. Vi ventet besøk av Randi og Maren (fra Risør) i 7-tiden, mens Stig er på et MS- senter i Hakkadal, så han skulle bare komme nedover når programmet hans var ferdig for dagen. Bjørnar var på skolen, og jeg var hjemme og ryddet og ordnet litt til gjestene skulle komme.
Sånn i 12-tiden ringer det på døren her hjemme, men siden jeg ikke liker å åpne når jeg ikke vet hvem som ringer på, lar jeg det bare være. Om det er noen som skal ha tak i meg, ringer de meg på mobilen. Et par minutter etterpå ringer det på igjen. Jeg lar fortsatt være å åpne. Sannsynlig vis er det ikke noen som har noe inne i blokken å gjøre. Jeg ser ikke poenget i å slippe inn dørselgere, ELLER NRK-lisens-mannen. Huff, vi trenger ikke flere utgifter!
Iallefall. Når klokken er kvart på 2 ringer det på igjen. I hodet mitt surrer alleslags tanker og unnskyldninger om at "jeg er på badet, vaskemaskinen står på, og jeg hører ikke ringeklokken". Jeg lar igjen være å åpne opp. Klokken nærmet seg 2, og jeg ventet Bjørnar hjem. Ti over, begynte jeg å bli bekymret. Jeg prøvde å ringe han, for å si det at om det var noen i gangen vår, skulle han bare ringe på døren, og late som han skulle på besøk, men at det ikke var noen hjemme. Selvfølgelig tok han ikke telefonen, og idet jeg la på, hørte jeg at han låste seg inn her. Jeg hører også at han prater med noen.. Og gjett hvem det er, DET ER STIG! Jeg ble så flau!
Det viste seg at de ikke hadde noen opplegg på MS- senteret, så han dro ned for å sette seg på café, og ville høre om jeg ville være med. FLAUT!! Hehe!

Ellers var Bjørnar og jeg en kjapp tur på IKEA på fredag. Måtte kjøpe noen flere tallerker, for når vi har besøk holder det ikke med åtte (isåfall må vi sette på halvtom oppvaskmaskin).
Om kvelden koste vi oss med taco, og spilte en runde kort, og masse nintendo wii :)

På lørdag var vi i byen. Jeg fikk brukt et gavekort jeg hadde, og fikk meg en ny parfyme. Armani Diamond! Minner meg sånn om Lillesøster Cecilie! Hihi! Og Bjørnar fikk kjøpt seg en ny fin jakke, på Samsøe&Samsøe. Den var på halv pris, og kostet bare 1000kr. Et ordentlig kupp! Litt utpå dagen møtte vi Kathrine og Jørn, og noen venninner av Kathrine; Tina, Janicke og Susanne. Vi tuslet litt rundt, før vi alle sammen gikk ned på Fridays å spiste middag. Herlig! Etterpå dro vi hjem til oss. Bjørnar mixet drinker, og vi koste oss masse! Randi og Stig på Scotshman.

Bjørnar og meg

Maren
Nå har alle sammen dratt. Vi ligger strekk ut på sofaen, og ser på ski. Tror ikke vi skal gjøre annet enn å lese lekser, og rydde og vaske etter besøket idag. Søndag er liksomlitt slakkedag:)
Ps. Det blir ingen tur til Riga neste helg! Så det så!:)
Klem


0 kommentarer: