CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, januar 14, 2009

Riga Baby!


Igår fant Miriam og jeg ut at vi skulle finne på noe gøy. Og hva er vel mer gøy enn å reise et sted? Hvis vi får bestillt billetter i kveld, går turen til Riga. Vi drar 23. januar, og blir til 26. januar. Har hørt mye fint om denne byen, og ser for meg at den minner om Vilnius, hvor Bjørnar og jeg var for et år siden. Altså mye god mat, billig å handle, og uendelig mye historisk kultur å feste øynene på. Også må man ikke glemme spabehandlingene, som de østeuropeiske landene er så kjente for!!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Det blir sikkert kjekt. Ta med penger til sko - de e sabla billige i Riga (ca 100 kr pr par). Eg vil bare sei at betjeningen i butikkane ikkje akkurat har et vinnane vesen, de e grævla sure .... Møje goe mad e dorr i alle fall. KOS DOKKE ;)

Susanne sa...

Det ble ingen tur:P Lommeboken tilsa at vi burde holde oss hjemme, og heller leke turister her i oslo eller noe:P

Anonym sa...

Kjekt å lese at dere også skall se på litt kulturelle ting. Husk at kultur kan være så mye. Jeg hadde aldri trodd at du skulle stoppe opp for å se på en fin gammel kirke eller noe slikt. God tur og kos dere begge to. Det er sikkert kalt i Riga på denne tiden så jeg og mor skal tenke på dere når vi sitte i sol og varme på Grand Kanarie. Stakkar Cecilie det er bare hun som ikke kommer seg vekk på den tiden. Hun må være hjemme og slite på skole og jobb. Heldigvis så har vi funnet Ranghill til å være barnevakt mens vi er borte.