CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, november 19, 2008

Da var besøket dratt :(

Som jeg skrev på fredag, har jeg hatt masse besøk i helgen. Dessverre fikk jeg nesten ikke sett noen av dem.. På fredag spiste Therese og jeg deilig lunsj på Bølgen&Moi, før vi gikk hjem for å stelle oss. Videre dro vi til byen for å shoppe litt, også møtte vi Maria, Merete og Nina på Fridays for å spise. Det var en koselig kveld, og utrolig gøy se jentene igjen!

Like etter at jeg kom hjem fra byen, kom Cecilie og Linn. De kom ganske sent, så vi fikk ikke noe ut av kvelden. De måtte bare få seg noe mat, så la vi oss.
På lørdagen jobbet jeg, men når jeg kom hjem laget vi taco, og så Mamma Mia. Det var kjempekoselig (og ikke minst deilig) å bare ligge på sofaen hele kvelden! Det var helt kaos på jobb, julegavehandelen er helt klart i gang!

På søndag var jentene på besøk hos tanten og onkelen til Linn, Bjørnar var på personalmøte, og jeg benyttet dagen til å lese litt, og rydde og vaske. Det er utrolig hvor mye rot og støv det blir, når vi er fire stk i leiligheten, selv om vi egentlig ikke er hjemme!

Velvel, mandag gikk med til skole, mens jentene shoppet, likedan var tirsdag. Jentene hadde så lyst til å spise på Bølgen&Moi før de dro, så derfor ble det middag der igår. Det blir mye "utemat" for tiden, men jammen er det deilig å slippe å lage maten selv, og ikkeminst rydde opp etter den!

Men siden jeg slipper å lage mat, får jeg vel gå å sette på en maskin med klær, før jeg skal på skolen!

Ha en fin dag, alle blogglesere!
PS. Bildene "låner" jeg fra Maria sin Facebook!




0 kommentarer: