CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, november 23, 2008

Kitch'n Julebord

Igår skjedde det mye.
Først var Bjørnar og jeg i byen, hvor det forøvrig var helt kaos. Det var mennesker overalt! Så nå er julestria helt klart igang. Det har vi forsåvidt begynt å merke på jobb også, hvor det til tider er "helt texas"! Men det er gøy da, det er liksom dette som er begynnelsen på juletiden for meg iallefall!
Ihvertfall, igår fikk Bjørnar kjøpt seg ny dress. Det er en grå, skreddersydd Bruuns Bazar dress, som skal være ferdig til torsdag, for på fredag drar vi nemlig nedover til Risør, for å feire Elses 75årsdag. I tillegg skal han bruke den på Bølgen&Mois julebord på søndag.

Som jeg nevnte i forrige innlegg var jeg på julebord med Kitch'n igår. Det var utrolig koselig, og en fin måte for oss ansatte (Kitch'n Oslo City, Aker Brygge og Storo) å bli kjent på. Det er jo ikke så mye vi ser til hverandre ellers, iallefall ikke vi deltidsansatte.
Kvelden ble tilbragt på Jacob Aalls på Aker brygge. Vi fikk servert deilig tapas, og sjokoladebrownie til dessert. Som en avrunding på kvelden hadde vi pakkeleken. Det var utrolig morsomt, og alle var veldig ivrige! Det er helt utrolig hvor mye man kan krangle om en liten gave med en verdi på 30kr. Hehe!





Idag har vi tatt det rolig. Jeg har vært sammen med Tora, vi har gått en liten tur rundt Majorstuen og Fagerborg, mens Bjørnar har sittet med et case i bedriftsøkonomi. Litt senere skal jeg møte Emily på skolen, og vi skal jobbe med et case vi har i årsregnskap og skatt. Ellers har Bjørnar lovet å lage hjemmelaget lasagne til meg ikveld, det blir godt!!

Imorgen skal vi forresten bake pepperkaker! Hehe!

0 kommentarer: