CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, november 20, 2008

Dilldall til julebordet

På lørdag skal Kitch'n gjengen ha julebord. Det hele finner sted på nyåpnede Jacob All på Aker Brygge. Derfor har jeg idag vært å kjøpt meg en ny sort kjole, som jeg prøvde å finne bilde av på internett, uten å lykkes. Den er iallefall helt enkel, og forhåpentlig vis litt varm, for her i Tigerstaden er det iskaldt!

I tillegg har jeg kjøpt falske negler med fransk manekyr, et hårbånd laget av perler, nytt undertøy, og strømpebukser og sort leggings. I tillegg skal vi ha pakkeleken, så jeg har kjøpt tre morsomme gaver, men de kan jeg selvfølgelig ikke røpe nå, i tilfellet noen av mine fantastiske kollegaer dropper innom bloggen før lørdag! Men jeg skal selvfølgelig love å komme tilbake til hva som skjuler seg bak det røde papiret når julebordet er vel overstått;)






Jepp, dette var dagens update, nå skal jeg se en episode av Sex&Singelliv, før jeg tar med meg mikroøkonomivoken og kryper til køys. -Imorgen tidlig er det nemlig fult kjør med årsregnskap og skatt-case!
Nattinatt alle sammen <<3

0 kommentarer: