CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, november 14, 2008

På tide å blogge litt igjen!

Som dere kanskje skjønner har jeg hatt det kjempetravelt denne uken!
Det vil si, på mandag slappet jeg av sammen med Bjørnar, for første gang på lenge gjorde vi ingenting! Bare lå på sofaen, og så på film. (En ekte mann). Det var kjempekoselig! Og jeg merket at jeg hadde savnet det veldig! Men vi er jp så opptatt med hvert vårt, skole, jobb og venner. Derfor betyr disse kveldene utrolig mye:)

På tirsdag var jeg på skolen, og rakk så vidt å komme meg hjem, og få i meg litt mat, før jeg skulle på jobb. Men det er jo greit å jobbe lenge, når man først er på jobb. I tillegg er jeg så heldig at når jeg kommer hjem mellom kl 21.15 og 21.30, så står middagen på bordet når jeg kommer! Det er deilig det!! Takk kjære!

Onsdag gikk med til skolearbeid. Var hos Emily, og vi gjorde jus fra klokken 10 til klokken 18! Tiden går jammen fort når man har det gøy! Og, jus er gøy! I tillegg laget Emily god middag til meg! Wok og ris;) Nammi!

Siden jeg ikke har blogget så mye i det siste, har jeg kanskje ikke nevnt at jeg har hatt et lite prosjekt på gang. Jeg har nemlig fått kjøpt en liten øl-samling, som farsdagsgave til pappa! Og nå står den trygt her nede i boden, og bare venter på å bli hentet! Senere onsdags kveld, fikk jeg besøk av Janniche, som er Bjørnar sitt søskenbarn sin samboer (innviklet? JA). Hun skulle nemlig på et kurs her i Oslo, og trengte et sted å overnatte. Så vi spiste deilig kveldsmat, så omtrent alt som var å se på tv, og skravla en hel del! Hun er så koselig atte:)

Hun dro tidlig torsdags morgen, og jeg tilbragte dagen på skolen og på jobb. resten av gårsdagen (er ikke så mye igjen når man har vært på skole og jobb fra kl 09.00 til kl.21.00) kan dere lese om i forrige innlegg. Hehe!

I helgen har jeg også en del på tapetet. Idag kommer Maria, Merete, Cecilie og Linn.
Det vil si, Maria og Merete har allerede kommet. Men siden jeg har vært på skolen frem til nå, har jeg ikke fått hilset på dem enda. Men de klarer seg jo fint;)
Vi skal ut å spise sammen ikveld, Therese, Maria, Nina(?), Merete og jeg. Også kommer Cecilie og Linn ganske seint.

Jaja, nå skal Therese og jeg en tur på Storo, og på Maxi, så jeg må løpe!!

Kos og klem fra Oslo-jenta!! <<3

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Susi gullunge! Tusen takk for alle de interesante bloggene du skriver.For oss,er det nesten som vi har deg her i Sandnes, og atdu sitter og forteller. Du gir oss et innblikk i ditt Oslo liv. Fortsett som du er. Hilsen farmor og farfar