CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, november 02, 2008

Vel overstått Halloween!

Da var Halloweenaften over for denne gang, og for vår del, ble den feiret med knask og knep i høstmørket. Vi hadde som nevnt en liten Halloweenfeiring her igår, noe som var utrolig morsomt. Alle var utkledd i de skumleste kostymer, Stian hadde bakt kake, og Magne hadde vært over grensen å kjøpt godteri. Jeg fikk også en søt liten gave av Pernille, nemlig en halloweenlykt til telys. Tusen takk alle sammen:)

Ellers har helgen gått med til jobbing. Bjørnar har jobbet både fredag, lørdag, også jobber han idag. Etter jobb skal de på omvisning på Håndbryggeriet i Drammen, det tror jeg han gledet seg til:) Jeg jobbet også igår, mens idag er jeg bare hjemme å rydder etter gårsdagen. Stian, Sandra og Magne overnattet her, så de har hjulpet en del, men det dukker alltid opp litt mer som skal være gjort, i tillegg til å vaske sengetøy:)

Dessverre kom det ingen barn på døren er hos oss i helgen. Eller, egentlig var det like greit. På fredag var jeg jo alene hjemme, og da åpner jeg ikke døren hvis jeg ikke vet hvem det er som ringer på. Synes nemlig at det er litt skummelt. Det kan jo være hvem som helst.. Alt fra innbruddstyver til NRK-lisens-krever-mannen. Huff!

Under har dere forresten en liten smakebit av gårsdagens aften:)






0 kommentarer: