CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, oktober 29, 2008

Emme&Sanne-dag!

I forelesningen idag fant Emily og jeg ut at vi skulle dra hjem til meg etter skolen, og lage taco, og se på film. Det passet bra, for Bjørnar jobber jo på onsdager. Vi koset oss veldig, lo og skravla, men noe film ble det ikke. Vi fikk istedet sett Luksusfellen, og er enige om at vi kommer til å ende opp i det programmet om noen år. Hehe! Typisk oss. Jeg som er i minus på konto, men likevel kjøper hjemmekinoanlegg, og Emily som handler matvarer på kreditt. Huff og huff!

Vi har iallefall hatt det koselig, og Emily&Susanne-dager har begynt å bli en fast rutine. Jeg setter utrolig stor pris på at jeg har fått en så god og nær venn her i Oslo, med tanke på at vi bare har kjent hverandre i et år!

Jeg er glad i deg jenta mi, og jeg liker jentekveldene våre!

>

1 kommentarer:

Emme sa...

Så koselig=) Jeg liker jente-kveldene våre også=)
Glad i deg, søte!
Klem