CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, oktober 29, 2008

Det snør, det snør! Tiddelibom!

I år synes jeg snøen kom tidlig, og ikkeminst brått på! Men jammen er det ikke koselig også! Jeg følte at jeg kom litt i julestemning da jeg sank ned i sofakroken med frokosten, og God Morgen Norge på TV'skjermen. Det eneste som mangler nå er julepynten! I år gleder jeg meg ekstra mye til å pynte til jul. I fjor hadde vi nesten ingen julepynt, siden hverken Bjørnar eller jeg hadde bodd for oss selv før. Jeg fikk heldigvis kjøpt litt da jeg var hjemme i romjulen. En nydelig julestjerne fra Herstal, og engler og nisser på Embla. Jeg har også et gullfarget juletre med glitter på, som skal erstatte det vanlige juletreet. Det er jo ikke vits at vi har juletre i leiligheten, når vi ikke skal være her mellom 21 desember, og 4 januar. Hehe!



Igår fikk vi oss forresten Get Boks. Det betyr at nå kan vi ta opp de tv'programmene vi ikke får sett! Hvor genialt er ikke det?? vi har også bestillt hjemmekinoanlegg, og forhåpentlig vis kommer det iløpet av uken, hvis ikke postbilen får problemer på grunn av snøen da.

0 kommentarer: