CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, oktober 09, 2008

Blobb Blobb!

Huff, det var jammen trist å komme hjem fra skolen idag! Det var helt tomt i leiligheten.. Jentene hadde dratt før jeg rakk å komme hjem fra skolen:(
Men så kom jeg på, jeg er jo ikke alene likevel! På kjøkkenbenken står nemlig gullfiskbollen vår! Jentene kom hjem med to små søte gullfisker til oss igår, som skulle hete Cecilie og Iselin. Jeg for min del, kaller de for Longoria og Crus. Hehe! Vi ble ikke helt enige der! Vi ble uansett veldig glade for de, og jeg håper at de lever helt til neste gang dere kommer på besøk.
Det er forresten ikke så lenge til Cecilie kommer på besøk igjen, hun kommer tilbake allerede andre helgen i november, sammen med Linn. Det gleder jeg meg til:)



Nei huff, jeg har egentlig ikke tid til å sitte her å blogge, jeg må rydde, vaske, gjøre litt skolearbeid, og få meg noe mat før jeg skal på jobb klokken 15.
Ha en fin torsdag alle dere lesere!

Klem fra Susanne og gullfiskene!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Du må ta et bilde av gullfiskene og legge inn, slik at vi får sett dem ... Glad i deg :)morå

Iselin sa...

d va kjempekoseli å ver på besøk hos dokke! håpe d isje blir lenge t eg får komma igjen :-) klem

Susanne sa...

d komme bilde ittekvert mamma:)
og iselin- d e bare å komma på besøg! uansett kati, elle me kem, dåkk e hjertelig velkomne:)

glae i dåkke:)
klem

Anonym sa...

Hei Susi og gullfiskene Cecilie og Iselin altid koselig å lese dine blogger! Lise og Obert