CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, oktober 27, 2008

Risør-helg!

På fredag ble alle mine forelesninger avlyst, og Bjørnar hadde fri, så da gikk turen ned til Risør. Vi kom oss på en buss, som gikk fra Oslo klokken 10, så vi fikk utnyttet hele dagen!
Vi var fremme rundt lunsjtid, og etter lunsj dro vi til byen. Der møtte Maren og jeg Odd-Andreas, Linn og lille Jonas, mens Bjørnar gikk til frisøren. Jeg fikk shoppet litt. Blant annet en toalettveske som er lik sminkepungen min! Jeg ble så glad når jeg fant den! Og i tilleg var den satt ned med 20% fordi butikken hadde åpningsfest!
Jeg fant også en gave til min lille søte Cecilie, som kommer på besøk til meg om to uker! Gleder meg:)

På lørdag var vi også en tur i byen. Bjørnar kjøpte Tivoli-radio til meg, så nå kan jeg synge i dusjen for full hals! Har savnet musikk på badet!



Senere på dagen dro vi opp til Bjørnars bestemor, Mimmi, hvor Odd-Andreas og Linn bor når de er på besøk i Risør. Jeg fikk dullet masse med lille Jonas, som ikke er så liten lengre! Hehe! Men han er utrolig søt!

Videre tok vi turen til Pål og Sissel(Pål er Bjørnars søskenbarn). Der var jentene i hundre, og jeg fikk være med å perle. Hehe! Det var faktisk veldig gøy, men litt hektisk!
Kvelden ble derfor rolig, vi spilte kort, og så på film. Vi la oss ganske tidlig, og jeg sovnet omtrent på badet.. Hehe!

Søndag var jeg ferdig uthvilt, og vi pakket fort. Fikk forresten brukt den nye trillekofferten min! :)
Før vi dro kom Aleksander og Janniche innom en liten tur, og vi ble servert hjemmelagede kjøttkaker. Nam! Det var en god oppladning til turen inn til Oslo:)

Vel, det var en kortversjon av helgen min! Håper dere alle har hatt det like fint:)
Klem

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det høres ut som dere har hatt en riktig fin helg i Risør. Ja, så ble det Tivoli radjo på deg også. Heldig grisen. Vi har også hatt en fin helg. Mor og jeg var ute på lørdagen. Cecilie var hjemme med Disel. Ellers så har det blitt mange turer på meg i helgen med Disel. ute i allslags vær. Det ble ikke noe tid til å sykle ute på søndag, men det gjør ikke noe. På lørdag var det maraton sykling på Elixia da fikk jeg syklet 4,5 timer. Eller så er alt bra her på Sandnes.

Cecilie sa...

GAVE? TIL MEG?! GØØØY!:D