CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, oktober 01, 2008

God morgen!

Idag sto jeg ikke opp tidlig for å si det sånn! Lå frempå helt til klokken halv 12. Hehe! Og nå har jeg forflyttet meg til sofaen. Bjørnar er på skolen, jeg begynner ikke før halv 3. Har riktig nok tatt med meg avtalerettboka, skal gjøre meg helt ferdig med den idag, for på fredag begynner vi med EØS-rett.

Når jeg kommer hjem fra skolen ikveld engang, (tror det er veiledning i mikroøkonomi etter årsregnsskap og skatt) tenkte jeg at jeg skulle bake horn. Noen med ost og skinke, og noen med vaniljekrem. Nam!
Bjørnar skal jobbe ikveld han, og igår så jeg ham heller ikke. Og imorgen skal jeg jobbe, og han skal jobbe fredag, lørdag og søndag. På mandag kommer Cecilie og Iselin, og de blir til torsdag. Så vi får ikke så mye tid sammen fremover. Hehe! Derfor blir det ekstra koselig med horn ikveld:) Tenkte jeg skulle tenne lys, også skal jeg rydde og ordne litt, så han slipper å tenke på det:)

Mens jeg har sittet å skrevet her nå, fant jeg et gammelt bilde av Therese og meg. Det er fra sommeren 2004, da vi var i Lloret de Mar sammen!

0 kommentarer: