CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, oktober 14, 2008

Halloween!



Har fått litt tilbakemeldinger på at jeg ikke har blogget så mye i det siste. Det skyldes for det første at jeg har vært veldig opptatt med forskjellige ting, og for det andre så har jeg ikke noe å blogge om akkurat for øyeblikket.

Har nå sittet noen timer med en innleveringsoppgave som skal leveres idag, og trengte en liten pause.
Vil gjerne få fortelle dere alle at den 1. november blir det halloweenparty her i Nydalen Allé 21. Det blir moro. Idag skal Therese og jeg ut å se på kostyme, og på annen pynt til festen.

Hvis noen har noen forslag til pynt eller kostyme, så er det bare å si fra! Er vanskelig å finne på alt alene!



Hva med dette til deg, Emily?:P

15 kommentarer:

Anonym sa...

Følte det var veldig meg =) Kanskje litt for likt det jeg går med til vanlig??? Hihi

Klem Em

Anonym sa...

Følte det var veldig meg =) Kanskje litt for likt det jeg går med til vanlig??? Hihi

Klem Em

Anonym sa...

Følte det var veldig meg =) Kanskje litt for likt det jeg går med til vanlig??? Hihi

Klem Em

Anonym sa...

Følte det var veldig meg =) Kanskje litt for likt det jeg går med til vanlig??? Hihi

Klem Em

Anonym sa...

Oooooops =) jaja, alle gode ting er 3

Emme sa...

eller 4 tydligvis =)

Susanne sa...

ja, spesielt den strømpebuksa:P

nå har jeg kjøpt gullfisk som er oppkalt etter deg, snupp!

så nå er det Cecilie, Iselin, Emily, Pernille og Therese:P

Susanne sa...

forresten Em, jeg trodde virkelig at jeg hadde fått veeeldig mange tilbakemeldinger når jeg åpnet bloggen min:P

Emme sa...

Hehe, håper Emily er en piraja-fisk=)

Du hadde jo fått mange tilbakemeldinger, bare at alle var fra meg =) haha

Klem Em

Emme sa...

Oki, så nå at jeg var en gullfisk...Skuffa!!!!!!!!!!!!

Susanne sa...

Du er treig! Dumma! Hihi!
Jeg har såååå mange planer! Lurer på hvor man får tak i tørris!?!

Emme sa...

http://www.aga.no/international/web/lg/no/likelgagano.nsf/docbyalias/nav_products_torris_halloween

Her står det litt om tørris =)
Tror det kan bli tøft=)

Anonym sa...

Ja,ja. Er det dette dere kalle for jentesnakk. Når dere feirer "Halloween" må dere passe på at dere ikke blir skremt. Ellers så må dere ha det riktig gøy på Halloween festen. Håper på noen bilder på bloggen av forskjellige kostymer.

Susanne sa...

jepp, dette er jentesnakk, og vi er så hardbarska og tøffe, at vi blir ikke skremt! haha!
det kommer nok noen bilder etterhvert ja:) er jo en stund til halloween enda:)

Anonym sa...

Nå må du lage en sånn bloggsak om Halloweenfesten til helgen :-)