CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, oktober 17, 2008

Hurra for oss!


Idag har Bjørnar og jeg vært sammen i 2 år, og det skal selvfølgelig feires.
Bjørnar har ordnet bord, og en treretters middag på Bølgen&Moi til klokken 20.00.

Dagen idag startet kjempebra. Forelesningsfri, og høstfrokost på Café Opus med jobben. Deretter dro jeg ned til Emily. Vi gjorde litt mikroøkonomi, før vi dro til byen for å shoppe. Jeg fikk kjøpt mye morsom pynt til Halloweenfesten, så nå gleder jeg meg skikkelig! Men noen gave til Bjørnar har jeg enda ikke klart å finne, enda jeg lette på spreng både igår og idag. Jeg har bokstavlig talt pløyet hele byen for gaver.. Jeg finner alt mulig annet å kjøpe, men ikke noe til han stakkars.. Men slapp av, jeg har en idé!

Nå skal jeg gå å ordne idéen, og stelle meg, alt må være perfekt ikveld!
Ønsker alle andre også en fin kveld!

Kos og klem fra en superglad, og veldig heldig jente!

1 kommentarer:

Ole-Petter sa...

Gratulerer til dere begge to. 2 år du som tiden flyr. Håper den 3 retters på Bølgen & Moi smakte. Hilsen Far