CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, oktober 17, 2008

Jobbhelg

Da var det nok engang fredag, og jeg holder på å gjøre meg klar til å gå på jobb. Både Bjørnar og jeg skal jobbe denne helgen, så blir ikke tid til så mye annet sammen. Idag, etter vi kom hjem fra skolen ryddet jeg litt, mens Bjørnar laget hjemmelagede kjøttkaker i brun saus. Det var kjempegodt!! Jeg savner sånn "mamma-mat"! Det blir ikke akkurat så mye hjemmelagede greier her, utenom biff of fløtegratinerte poteter. Hehe! Måtte nyte hvert eneste sekund av middagen:)

På søndag skal jeg være sammen med Emily. Hun skal lage taco til meg, og det gleder jeg meg til!
Ellers prøver vi å planlegge tur til Risør neste helg. Hører noen rykter om at Odd-Andreas, Linn og lille Jonas kommer.

Men nå må jeg stelle meg ferdig, så jeg ikke kommer forsent til jobb!
Ha en nydelig helg alle sammen- håper dere har like fint vær som oss!!

0 kommentarer: