CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag, oktober 04, 2008

Kom over denne..

Kom tilfeldigvis over denne, og følte nesten at jeg måtte svare!

PÅ BADET

Hvordan ser toalettvesken din ut?
Beige/gullfarget med sølvfargede prikker, som jeg fikk til bursdagen av Emily, og en brun Lacoste, og en blå Ralph Lauren..

Hvor mange parfymer har du?
Har ikke tellingen, over 20.

Hva heter favorittparfymen din?
Versace Bright Crystal som jeg fikk av mamma, pappa, Cecilie og Ragnhild da vi kom til Spania i sommer.

Hvilken tannkrem bruker du?
Colgate

Hvordan ser håndkleet ditt ut, det du bruker akkurat nå?
Hvitt og marineblått, Gant.

Hva er det du liker best i toalettvesken din?
Kanebo pudderet mitt (og Chanel rougen)

Har du rettetang?
Ja


I STUA

Har du flatskjerm tv?
Ja

Er stuen stor?
Nææh, akkurat passe for Bjørnar og meg.

Er det teppegulv eller parkett?
Parkett.

Videospiller eller dvdspiller?
Dvdspiller.

Hvilke bilder henger på veggene?
Et turkist maleri, malt av tanten til Bjørnar.

Er det mange planter der?
En, og to orkidéer uten blomster.

Hvor mange dvder har du?
Jeg har to, Bjørnar har sikkert 100!

Tilbringer du mye tid i stua?
Ja

Hva liker du best med stua?
Alt!! Elsker stua mi! <3


PÅ KJØKKENET

Hva er det i kjøleskapet?
Frukt, grønnsaker og drikke

Drikker du mye brus?
Ja, men prøver å begrense det til helgene.

Har du godteri liggende i skapet?
Ja, det er jo helg!

Spiser du middag på kjøkkenet?
Nja, vi har jo stue og kjøkken i ett, men vi spiser ved kjøkkenbordet.

Hvilken farge er det på gardinene ?
Hvite lameller

Har du oppvaskmaskin?
Ja, hadde ikke overlevd uten!


PÅ SOVEROMMET

Hvilket sengetøy har du akkurat nå?
Hvitt fra Høie

Rydder du rommet ditt selv?
Ja, hvem skulle ellers gjøre det? Bor jo ikke hjemme lengre:P

Har du bamser?
Nei, bare en From Me To You bamse på nattbordet, som Bjørnar kjøpte til meg i Vilnius.

Hva er det på plakatene dine?
Har ingen plakater.

Har du mye tøy i skapet?
Ja, altfor mye!

Hva er favoritt genseren din?
En babyblå Burberrygenser.

Har du Bjørn Borg bukse?
Ja, Bjørnar og jeg har like, han har blårutede, og jeg har rosa.

Har du mange bilder av deg selv der?
Et av Cecilie og meg, også har Bjørnar et helt fotoalbum med bilder av meg på nattbordet. (Jeg har tilsvarende av han)

I GANGEN

Hvor mange sko par har du?
Hvertfall nærmere 50;)

Har du vintersko ?
Ja, selvfølgelig! Støvletter og Uggs

Hvor kjøpte du de nyeste skoene dine?
Nike store i Alicante.

Hvordan ser tøflene dine ut?
Rosa=D

0 kommentarer: